[OZ-CONTEST] Croatian contest OZ8AE

Jørgen Christensen jorgenchr55 at gmail.com
Mon Dec 17 05:10:25 EST 2018

Hej

Efter en dejlig dag i Gedser hos OZ2JI Jens med fin middag og godt selskab
faldt jeg lige over denne test lørdag aften inden jeg skulle til køjs.
Kørte kun lidt med på 80 meter og da jeg sov længe om søndagen blev det kun
til ganske få QSO-er der.
Lidt overrasket over at kalde CQ ca. 0845 og blive svaret af K1ZZ med mine
90 watt og G5RV. Overrasket kan man jo blive.
Takker for QSO med OZ1IKY og OZ2ABI

Alle ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår her fra Falster
Radioforholdene kan vel kun blive bedre?

   73 Jørgen OZ8AE

*        Band     QSOs     Pts  Cty  Pt/Q
         3,5     104     312   33   3,0
       Total     104     312   33   3,0

            Score : 10.296
             *