[OZ-CONTEST] 2018 IOTA Contest - hjælpefiler til download

OZ0J/5Q2T - Joe oz0j at oz0j.dk
Sat Jul 21 01:21:19 EDT 2018

Hej alle

For dem der kører med i weekendens contest:

Win-Test:

Hent https://www.kkn.net/~n6tv/iota.zip og udpak filen. Start med at læse readme filen før installation

N1MM og N1MM+:

Hent http://n1mm.hamdocs.com/tiki-download_file.php?fileId=3373 og indlæs den i N1MM / N1MM+

Hvis nogen bruger andre logprogrammer, så giv mig besked på e-mail. Jeg LOVER ikke, at jeg kan lave en multiplierfil, men jeg vil gerne gøre et forsøg. Det vil hjælpe, hvis du kan sende et eksemplar med som vedhæftet til.

Hent gerne listerne hurtigst muligt, så du kan teste, at de virker. Der kommer helt sikkert masser af opdateringer i løbet af næste uge, når jeg lige får fundet dem alle sammen. Regn med, at seneste update vil være fredag, og at listen på ingen måde vil være komplet.

73, Jørgen OZ0J