[OZ-CONTEST] Danske manualer - opdateret 27/7-2018

OZ0J/5Q2T - Joe oz0j at oz0j.dk
Fri Jul 27 14:02:57 EDT 2018

Så lykkedes det at få opdateret mine danske manualer til Logbook of The
World (LoTW) og Clublog. De nyeste versioner findes på
http://oz0j.dk/download/, og det anbefales, at du på egen hjemmeside linker
til http://oz0j.dk/download/ i stedet for direkte til de 2 manualer.

Når du bruger manualerne, så er det på eget ansvar. Jeg supporterer gerne i
det omfang, jeg kan finde tiden, men du bør kunne klare dig helt alene langt
hen ad vejen.

På LoTW er der bl.a. tilføjet en vejledning til, hvordan du få tilføjet
papir QSL kort til fx DXCC og din LoTW konto.

Begge manualer virker bedst, hvis du åbner PDF filen og klikke på linjerne i
indholdsfortegnelsen. Herefter hopper du automatisk til emnet jf.
indholdsfortegnelsen.

Fejl, mangler, forkerte links m.v. er velkommen på e-mail.

God fornøjelse og fortsat god DX Jagt.

73 Jørgen, OZ0J