[OZ-CONTEST] AA-DX CW contest. OZ7BQ

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Mon Jun 18 04:28:20 EDT 2018

God dag,
Det var egenligt min plan at være med i Region 1 50 MHz contesten, men det var forholdene slet ikke til (hos mig).Hørte et par G stationer i korte pings, ellers intet. Es forholdene havde ellers være ganske gode i dagene forinden.
Nå så kunne man jo falde tilbage på All Asia testen, hvor jeg deltog på 20 M med det sædvanlige setup. KX3/KXPA 100W og min mag-loop.Aktiv i skiftende perioder. Lørdag var klart bedst. Formiddag UA9ere og JA om eftermiddagen. Søndag gik det meget langsommere. Der var næsten dødt i flere perioder. Lidt over en trediedel af QSOerne var med JA stationer. Det er længe siden, at jeg har prøvet det sidst. Et par kinesere og 4 HS stationer. Så næsten halvdelen af stationerne var omkring 8500 KM+ væk. Det er vist OK.

Slutresultatet blev 96 QSOer 64 WPX og et score på 6144 point.
73 og CuHans Jørgen