[OZ-CONTEST] Russian DX contest

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Wed Mar 14 17:13:13 EDT 2018

Hejsa

... så skal Bornholmerne da se at komme frem i skoene!
(o; sagt med et smil på.

JA - det er en sjov contest. Og alle må kører alle.
Håber jeg fårtid til et par timer lørdag eftermiddag og søndag morgen/formiddag.

HUSK at opdaterer jeres Country-file i jeres log-program!
Der er sket mange ting i de sidste par måneder

VY 73's og GL til alle

Kenneth OZ1IKY