[OZ-CONTEST] Russian DX contest - Call History Files

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Fri Mar 16 12:17:25 EDT 2018

Hej Jørgen, OZ8AE

Tak for dine tips til N1MM+.

Jeg har aldrig benyttet din fremgangsmåde, men får alligevel Oblast'erne ind i skemaet automatisk, når jeg trykker på mellemrumstasten, og det fandt jeg ud af, sker fordi jeg, når jeg åbner en ny contest plejer jeg at klikke på knappen: "Import Section List" i åbningsvinduet.

Så henter programmet den seneste liste med alle oblast'er (i dette tilfælde) og lægger den i mappen: "Support Files"

Nu kiggede jeg så lige efter, og den ligger der ganske rigtigt. Men jeg kan så også se, at den kun er ajourført pr. 18/3 2015, så den er måske ikke helt ajour... (Kan ikke huske, hvornår de nye oblast'er fra Krim kom med...?)

Alt i alt kan jeg se, at jeg har 19 SEC-filer liggen i mappen, herunder ARRLSections, BARTG, HACounties, Oblast, RDAC, WAE og OZ-aktivitetstesten...
Så det er en del af "Pakken", når man henter nye versioner af N1MM, åbenbart.

I Mappen "Call History Files" har jeg kun een fil liggende, og det er en med navne, som jeg primært bruger i aktivitetstesten.

Nå, men det var kun, for at følge op på din ellers fine vejledning.

Go' test til de, de kører med i weekenden (for min part bliver det på reduceret tid, da lørdagen går med mødeaktivitet andet steds...:-()

Best 73 Carsten / OZ4CG