[OZ-CONTEST] N1MM spørgsmål.

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Wed Sep 12 10:13:38 EDT 2018

Hej Nils Bo

Jeg har været inde og kigge alle mulige steder i N1MM+ for at se om jeg evt. kunne finde et sted, hvor et flueben kunne være sat (uforvarende...), men det kan jeg ikke.  Og alt fungerer fint i N1MM+ her hos mig!

Så jeg har desvære ikke noget bud på, hvad det er, der sker, ud over de forslag, der allerede er kommet.

Best 73 - og god test - Carsten / OZ4CG