[OZ-CONTEST] JI-DX CW / SOAB HP / OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Sun Apr 14 17:55:17 EDT 2019

Foerste gang jeg deltog i denne contest med Hexen beaming 42 grader NE.

Startede loerdag kl 12 med S&P men, fandt som Steen (8SW) hurtigt ud af, at
running var sagen, og paa 1 1/2 time havde jeg 70 QSOer i loggen paa 20 M.
Loerdag aften fik jeg 3 QSOer paa 40 M.
Soendag formiddag fik yderligere 8 QSOer i loggen paa 15 M og 20 M. Ialt
blev det til 2 t 15 min.
Hoesten er altid stoerst foerste-dagen. Signalstyrkerne fra JA var klart
bedst om loerdagen. Ingen signaler at spore paa 80 eller 160 M.

 Band     QSOs     Pts  Pfx  Pt/Q
     7                3       3       2   1.0
    14             71      71    28   1.0
    21               4       4       2   1.0
 Total             78      78    32   1.0
Score: 2,496
1 Mult = 2.4 Q's

Vy 73  Stephan
OZ3SM