[OZ-CONTEST] Gagarin DX OZ4CG SOAB LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Mon Apr 15 14:42:58 EDT 2019

Hej
Dejligt at høre om den megen test-aktivitet rundt omkring.

@OZ4CG Carsten - jeg syntes du skal prøve at skrive i N1MM forum og forhøre
om der er andre som har samme oplevelse.
Det er jo meget uheldigt hvis det er en generel fejl.

Jeg kiggede i CTY-Dat filen til N1MM og der er N9RV opført med zone 6. AA3B
er ikke med i listen.
Så det er ikke listen som er forkert.
Der må åbenbart ske et eller andet i processen fra log til cbr-fil -
uheldigt.

* Vy 73 de OZ2I  Henning *