[OZ-CONTEST] ARRLDX CW OZ4CG SOAB LP

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Mon Feb 18 05:38:53 EST 2019

Hermed weekendens resultat i ARRL-DX-CW.  Det blev ikke til så meget, men dog et bedre resultat end sidste år!

Jeg var lidt spændt på, om jeg overhovedet kunne køre, da min 15 meter dipol blæste i stykker i en januarstorm og har filtret sig ind i min G5RV.  Men da det var forholdsvis stille vejr gik det fint på 40 og 20 meter.  Det har vist sig, at jeg ikke kan køre, hvis det blæser, for så kan G5RV'en ikke afstemmes.   (Forhåbentlig bliver det vejr til at klatre på taget inden alt for længe... )

Der var gode forhold på 40m lørdag, hvor jeg fik 22 stater. USA gik fint igennem, hvor mange svarede første gang.

Alt i alt blev det til godt 5 timers aktivitet, afbrudt af diverse familiesammenkomster m.m.

Best 73 Carsten / OZ4CG