[OZ-CONTEST] Ny dreng i klassen

Søren Kristensen skris at mail.dk
Wed Feb 27 13:36:44 EST 2019

Hej alle OZ-contestere.

Jeg har netop tilmeldt mig denne OZ-contest reflector og vil fremover poste lidt info omkring de tester jeg deltager i, samt andet contest-relevant stof.

Kort omkring mig selv:
Fik licens for små 40 år siden og har siden da dyrket hobbyen on / off som tiden, familien-livet og boligsituation har tilladt det.
Blev seriøs DX-jæger for ca 5 år siden og blev så bidt af contest-bacillen for et par år siden.
Har QTH ude på bøh-landet i Vest-jylland med nul S-grader støj på alle bånd - lækkert.

CU i næste contest

Søren OZ1ISY / OZ0B