[OZ-CONTEST] Ny dreng i klassen

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Thu Feb 28 03:33:47 EST 2019

Velkommen hjem Kenneth - håber du havde en god tur som vi vel hører mere om
på et tidspunkt  ;o)

Jeg tror nu ikke Søren har så meget brug for hjælp - bare se resultaterne
fra SAC 2018 hvor "de gamle" lige bliver overhalet  :-)

* Vy 73 de OZ2I  Henning *

Den tor. 28. feb. 2019 kl. 06.21 skrev Kenneth Hemstedt <kenneth at hemstedt.dk