[OZ-CONTEST] Marconi HF OZ4SOP(OZ4CG) Single Op LP

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Jul 7 15:03:13 EDT 2019

Det var ellers ikke planen at deltage i Marconi Memorial contesten, men da jeg blev spurgt af Karsten, OZ4FF, om jeg kunne give ham nogle points og mults, gik jeg alligevel i gang.   I starten med mit alm. Call, men efter lidt tid fik jeg lyst til at køre med mit specielle juli-call OZ4SOP i stedet, så derfor blev det til to logs!

Der var nu ikke meget at høre, men tilsammen blev det til 117 QSO'er.

Jeg benyttede lejligheden til at afprøve min midlertidige LW-antenne med den automatiske tuner CG-3000, og det betød, at der kunne køres på alle bånd, herunder 160m! Også 15m, som min G5RV ikke kan håndtere!  Så det tegner lovende til at få den sat rigtig op, når det igen bliver vejr til at kravle på taget, og jeg igen er kommet ovenpå efter min operation i fredags ...

Fik i øvrigt også kørt lidt med i dagens 80m aktivitetstest...

På genhør i næste CW-test.

Best 73 Carsten / OZ4CG