[OZ-CONTEST] IARU. OZ7BQ 10M SOSB CW.

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Sun Jul 14 08:37:35 EDT 2019

Hej,Havde ikke mulighed for at være med lørdag, men havde set, at der i den seneste tid har været en del sporadisk E aktivitet på 10M. Så besluttede, at sætte min End Fed Halvbølge til 10 M op.Lavede et par QSOer lørdag aften lige inden båndet lukkede. Søndag morgen gik det helt pænt, endda med et lille run, men efter et par timer forsvandt de fleste stationer, så jeg satte KX3eren til at scanne, mens jeg læste avis. Fangede bla CT9ABO og EF8R på den måde.
Sluttede med 50 Qsoer 128 points 6 ITU, og 11 HQ. Hvilket skulle give 2176 points med omkring 4 timers aktivitet. Tak til 7AM og 1AAR for zone 18 multiplier.
Næste gang bliver det IOTA, som jeg igen i år kører fra Fanø, som OZ7BQ/P.
Vi høres. 73 og god sommer.Hans Jørgen