[OZ-CONTEST] RSGB IOTA cw fra OZ8SW

oz8sw at mail.tele.dk oz8sw at mail.tele.dk
Sun Jul 28 12:46:22 EDT 2019

Hej
sjovt at læse de forskellige oplevelser i testen.
Her havde jeg målet : 100 iota, og når det var nået, så nogle flere, men ihvertfald 100.
120 iota blev nået lørdag inden midnat, så der gik jeg til køjs, med ro i sindet.
Søndag var målene 300 qso, så en score på 500.000 og tilslut 150 iota - det sidste blev ikke nået.
Men herligt var det at alle bånd var åbne, , på de højeste godt hjulpet af e-skip
Søndag formiddag en kortvarig nedlukning pga lynnedslag i nærheden, men tilgengæld blev
alle regnvandstønder fyldt op, så det var alligevel ikke så galt.
Med mine 725 bekræftede IOTA, var det svært at finde noget nyt, og jeg tror VE7ACN/7 fra NA-091 var den eneste nye.
Wintest ville ikke rigtigt acceptere EU-192, men satte et ? ved den, så min score bliver ganske lidt højere -
Vy 73 og cu i næste contest
Steen oz8sw

Contest : IOTA Contest

Callsign : OZ8SW