[OZ-CONTEST] OZ0B (OZ1ISY) All Asia CW SOAB LP

Søren Kristensen skris at mail.dk
Wed Jun 19 18:17:12 EDT 2019

Havde egentlig planlagt at køre full time i denne contest, men ak, ved nærstudering af kalenderen viser det sig at jeg skal køre 6-meter test (24 timer) sammen med OZ2EDR (Århus) i denne weekend.
Nå, men erfaringen siger jo at der ikke er sindsygt meget at lave under en 6 meter test, så jeg pakkede lidt grej til at køre HF og medbragte dette.
Så det blev lidt on/off med deltagelsen. Der var ellers fornuftige forhold, selv på 10M fik jeg kørt en håndfuld asiater.
Jeg kørte også vores unge ven RA9P på 14år, han drønede bare derudaf med en fejlfri og perfekt nøgle. Fedt at høre.

Resultat blev ialt 2080 claimed points.
Fik kørt noget på alle bånd, med overvægt på 20 og 15.
Resultater kan nærstuderes på www.3830scores.com vil gerne opfordre alle til at oploade claimed på denne side. Synes det er sjovt at se hvordan folk har klaret sig.

73 + go sommer

Søren, OZ0B, OZ1ISY