[OZ-CONTEST] His M.K.O.S. CW - CT9ABR [OZ2I]

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sun May 19 16:54:04 EDT 2019

Hej
Så er den test færdig og det gik da ganske udmærket hernede fra Madeira.
Jeg startede med at montere en 10 meter høj vertikal med en Diamond UNUN i
bunden. Den kørte for så vidt udmærket, men jeg mente at min 80-10m windom
ville være bedre.
Hotelejeren gav grønt lys og jeg fik den monteret med balun i toppen af
glasfibermasten cirka 5 meter over balkon. Retningen er Nord/syd med det
lange ben mod nord.
Den virkede udmærket og jeg fik kørt både USA og Carribien og Japan. Og så
en masse EU stationer.

Jeg fik QSO med OZ8X, OZ4FF, OZ4CG, OZ2TF, OZ1THC, OZ1AAR, OZ1JHM, OZ0B og
udenfor test OZ4FA, OZ7BQ, OZ8SW, OZ1OXZ(?) og OV1CDX.
Nogle endda flere gange  ;o)

====================
Mit testresultat følger her:

His Maj. King of Spain Contest, CW - 2019

Call: CT9ABR
Operator(s): OZ2I
Class: SOAB LP
QTH: Ponta Delgada
Operating Time (hrs): cirka 16 timer

  160:    0     0
   80:   31    46
   40:  115    53
   20:  278    67
   15:   33    24
   10:    3     3
Total:  460   166  Total Score = 107,900

RIG: ELECRAFT K3 - 90 WATT
ANT: WINDOM 80-10 METER
Antenna put up at the Hotel in Ponta Delgada. Height about 10 meter above street
and about 90 meter ASL.
Thank you for all the contacts.
Best 73 de CT9ABR / OZ2I

QSL VIA OZ2I