[OZ-CONTEST] Fwd: UR DX OU2I(OZ2I) SOSB/20 LP

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sun Nov 3 17:00:56 EST 2019

Jeg var med fra starten og cirka 3 timer frem.
Det blev hurtigt klart for mig at det var på 20m båndet der var mest
aktivitet hos mig.
Og min wire-antenne virkede rigtig godt i det gode regnvejr  ;o)

Jeg fik adgang til internettet to gange i perioden så jeg kunne uploade til
CQContest-serveren. Der var flere OZ'er på listen men ingen kom i min log.

Klokken 15.00z var det slut med min deltagelse - familien kaldte.
Mit resultat ser du herunder.