[OZ-CONTEST] OK OM DX contest OZ0B (OZ1ISY) SOAB LP

Søren Kristensen skris at mail.dk
Sun Nov 10 14:42:01 EST 2019

Halløjsa.

For at holde udstyret varmt, antennerne is fri og mine færdigheder vedlige, deltog jeg nogle timer i testen. Kørte primært 160+80+40m. Fik aldrig det helt store hul på 20m, der passede skippet ikke helt. Men der var ellers masser af OL,OM og OK'er at jagte. Dejligt at se at de støtter op omkring deres "nationale" contest.
Gik lidt til og fra radiorummet og når der havde samlet sig nogle stationer der kaldte CQ, blev de kørt. Stille og roligt uden panik og sved på panden. Tvivler på at der havde været aktivitet nok til at deltage 24 timer.

Resultatet af små 5 timers aktivitet blev:

Band    QSO    Mults
1,8        26        22
3,5        31        28
7            76        57