[OZ-CONTEST] SAC Booklet - Jubilæumsudgave

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sat Oct 26 08:50:22 EDT 2019

Hej
Jeg er ved at samle materiale til SAC Booklet 2019 som jo er en
jubilæumsudgave.
Derfor håber jeg at du vil sende mig lidt materiale omkring din deltagelse
i SAC testerne gennem årene. En lille historie og nogle billeder vil være
rigtig fint.
Jeg har allerede fået en del fra Finland, men der må da også gerne være
lidt fra OZ og de andre Skandinaviske lande.

Så kig i dine gemmer om du har fotos eller skriv en lille historie om et
eller andet som du kan huske fra din deltagelse engang i tiden siden
starten i 1959.
Jeg vil blive glad for ALT som kan komme med i bookletten.

ps. Hvad er en "Booklet" egentlig. Ja det er et udtryk jeg har fra Finland
hvor de startede med at lave sådan en. Jeg vil tro det kan oversættes til
et "Hæfte" på dansk.
Se tidligere udgivelser her:   https://www.sactest.net/blog/sac-booklets/

Glæder mig til at høre fra dig.