[OZ-CONTEST] SAC CW OZ4O SOAB LP

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Wed Sep 25 01:32:05 EDT 2019

Hej,
 I år var jeg i sommerhus i CW weekenden. Antennen der, en gammel Butternut,
var lavet i nogenlunde stand. Der var gået vand i coax (RG8A/U), så det
havde jeg opgravet, og trukket et nyt kabel. Trærødder havde fundet vej
både over og under det gamle kabel, så det var noget arbejdsomt..

Testen startede nogenlunde, uden den helt store QSO rate, men det var også
forventet med 100w og en simpel antenne. Løb hen over 15m/10m uden de
store signaler, så det var mest 20m og 40m. der måtte holde for. Desværre
begyndte laptoppen at drille fælt efter nogle timer, så efter diverse "tiltag",
opgav jeg, og så TV i stedet for, og fik en god nats søvn. - Jeg kom dog i
gang igen søndag ved 07z tiden, og kørte resten af testen med 80w.
Resultatet blev:

Call: OZ4O
SINGLE-OP
Band : ALL
Power : LOW
Mode : CW
Gridsquare : JO55UD

Band     QSOs     Pts  DXC  Pt/Q
   3,5      31         64     12     2,1
      7     169      343     27     2,0
    14     244      549     34     2,2
    21       11         22       6     2,0
Total     455     977     79     2,1

 Score : 77.262

73 de OZ4O - Ole

Ps. Jeg sendte ovenstående email i går også, men den kom øjensynlig ikke
      igennem, sri hvis en dupe.