[OZ-CONTEST] WAE CW OZ3SM Single Op HP

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Mon Aug 10 19:36:42 EDT 2020

Var med sidste år og ville i år forbedre resultat og køre QTCer. Det havde
jeg trænet til at kunne modtage stabilt op til ca. 24 wpm. Jeg havde dog
svært ved at finde nogen der kørte med den lave hastighed, så jeg må træne
videre med  Hennings QTC-optagelser så jeg kan øge hastigheden til 30 wpm
eller mere... hi hi .
Startede kl 12 lørdag og kørte ca 13 timer til kl 02. På det tidspunkt var
jeg foran OZ0B, men vidste, at det ikke ville vare længe før Søren ville
hente mig... Hi. Søndag havde jeg andre gøremål...desværre. Tillykke med de
flotte resultater Henning og Søren.
Mit resultat claimed blev:

 Band    Q/QTC  QSOs     Pts    Mlt  Pt/Q
   3.5        QSO        16      16     36   1.0
     7         QSO        88      88    102   1.0
    14        QSO      220     220   100   1.0
    21        QSO          4         4       8   1.0
 Total    All              328     328   246   1.0
Score: 80,688
1 Mult = 1.3 Q's

Vy 73 de OZ3SM, Stephan