[OZ-CONTEST] PACC OZ0B SO LP

Søren Kristensen skris at mail.dk
Sun Feb 9 11:53:58 EST 2020

Deltog endnu engang i denne test. Vidste på forhånd at forhold OZ => PA er rimelige dårlige. 20M er helt umulig men heldigvis sker der lidt når mørket sænker sig og 40 + 80 + 160 åbner.

Kørte 100% S/P med hjælp fra RBN. Der var bare 0 (nul) respons på mine RUN forsøg.
Stoppede ved aftensmadstid og kørte RSGB 160 derefter. Var pænt træt kl 2400, så jeg gik i seng. Op igen og fiske videre søndag morgen og formiddag. Jeg forsøgte at give OZ4CG lidt modspil, men han havde gaflet alt for mange 40m QSOer i forhold til mig, så angrebet blev indstillet. Godt gået, Carsten. (men jeg vandt 20m konkurrencen, hi hi)

Ja ja, jeg fik da mere i kassen end sidste år. Men, der er ikke meget at komme efter for en OZer. Denne test kommer laaangt ned på min prioiteringsliste nu.

Det sølle resultat:

Bånd    Qs    mults
1,8        22    9
3,5        40    11
7           21    11
14         6       4
total       89    35
Ialt 3115 point

Så er der snart ARRL International DX CW!!!!!!!!

73 Søren OZ0B alias OZ1ISY