[OZ-CONTEST] OZ7BQ 40M SOLP

oz7bq oz7bq at yahoo.dk
Sun Jan 12 06:41:34 EST 2020

Godt Nytår,

Det var så NRAU testen. Denne gang kun 40M CW. Den første time var sløv, den anden gik noget hurtigere.
Skip var nok for langt i den første time. Der var i det mindste mange kraftige Italienske stationer, der var aktive.

Under vejs prøvede jeg lidt SO2R, ved at bruge dualmode/ subvfo på KX3’en. Det virkede, men kræver megen øvelse, så for mit vedkommende bliver det nok kun aktuelt for tester, hvor der ikke er for stor aktivitet.

Bortset fra mine to naboer, OZ3SM og OZ1AAR hørte jeg ikke andre OZ stationer. (Og heller ikke nogle LA stationer).

Resultat blev 2576 Points 46 Qsoer, 92 Points og 28 Amter.

73
Hans Jørgen
OZ7BQ.

Sendt fra Mail til Windows 10