[OZ-CONTEST] Ukrainian DX Contest

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sat Nov 7 16:47:15 EST 2020

Til især OZ0B, OZ2TF, OZ3SM, OZ1AAR, OZ5E, OU4N m.fl.
Jeg havde ikke mere strøm på mobilen og det er min eneste
internetforbindelse i klubhuset i Aabenraa.
En anden ting der mangler i det hus er et toilet.
Så klokken 20:30z lukkede jeg ned og kørte hjem hvor jeg kunne finde både
det ene og det andet  ;o)
CQcontest serveren er opdateret manuelt herhjemmefra.
http://cqcontest.net/view/readscore.php?pCon=106&pCateg=-1&pDxc=OZ&pRef=3

Jeg regner med at stå tidligt op i morgen og tage derned igen, så bare hold
øje med cqcontest serveren
Skulle nogen af jer finde på at gå forbi mig, så kommer jeg frygtelig
tilbage i morgen  ;o)

Ha en god nat