[OZ-CONTEST] CQWW SSB OU2V

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Tue Oct 27 14:45:27 EDT 2020

Så blev mikrofonen brugt igen.. godt jeg har auto-cq på pc via N1MM+ og
en god rensevæske til ganen som giver 2 db mere end gammel dansk.
(FB-Menta)

Lørdagen var inkl. en fødselsdag, så der måtte jeg være qrt i mange
timer. Men startede dog op lørdag morgen kl.0400 dst, og urg, hvilke
dårlige cndx... dyb qsb, og svage dx-signaler, ja dem syd på kunne bare
høre og køre, mens jeg ikke kunne høre en s....

Søndag løsnede det dog noget op, men da sad alle de gode i NA og så
TV...

Mit resultat blev således.:

OU2V SO/Assisted 80m Low

Qso.: 201,  Pts.: 216,  Zn.: 8,  Cty.: 42

Score.: 10800

på genhør vy 73 de Lars OU2V - OZ1FJB