[OZ-CONTEST] ES Open HF Championship OZ0B

Søren Kristensen skris at mail.dk
Sat Apr 17 04:14:58 EDT 2021

ES Open 2021

En lille 4 timers test som handler om at køre ES stationer på 40 og 80m.

Op og igang kl 5GMT. Startede på 80m og fik hurtig kørt de Mult der var at høre. Videre til 40m og jagte flere Mult. Så gik tiden ellers med at skifte mellem de 2 bånd hvert kvarter ca.

Prøvede RUN flere gange med nul respons. Så det blev ren S/P lige som sidste år.

Men, efter et par timer var gassen gået af ballonen. På 80m var forholdene mildes talt elendige og der skulle virkelig arbejdes for at komme igennem på 40m.

Det er sjældent at jeg stopper før tid i en contest, men denne blev så en af dem. Med 1,5 timer tilbage af testen, besluttede jeg at trække stikket. Det blev simpelthen for kedeligt.

Det er iøvrigt mit indtryk at der var færre deltagere fra ES i forhold til sidste år. Men pyt med det - solen skinner og der kommer masser af contester efter denne.

Go weekend til jer

73
Søren OZ0B / OZ1ISY