[OZ-CONTEST] Worked All Europe CW fra OZ8SW

oz8sw at mail.tele.dk oz8sw at mail.tele.dk
Mon Aug 16 04:30:08 EDT 2021

Hej
dejlig contest den WAE, - udfordrende og ofte på kanten af, eller over, ens CW kunnen.
Modtagning af QTC er ikke for enhver, og man ved aldrig hvilken hastighed modparten vil sende med.
Et par uger inden contesten, havde jeg taget et par daglige runs med QTC på Fabians LCWO.NET, og det kunne jeg mærke en god effekt af.

Som sædvanlig, synes jeg, var condx bedst om lørdagen, og mindre gode søndag, men solplet cyklen er i hvert fald for opadgående.
Det kunne mærkes - åbent til alle kontinenter, særlig jo på 20 m.

VP9EE, Henning fik jeg på 2 bånd - han var svag hver gang, men det lykkedes.
Det er en ekstra dimension, med een man kender godt, i den anden ende i udlandet - godt du gider rejse Henning.
Min egen drøm er en SAC test fra Tasmanien med callet VK7/OZ8SW, fra min datters qth i Launceston - måske det lykkes en dag ?

Wintest fungerede upåklageligt, med QTC fuldstændig som på LCWO, og indtastning i QTC oversigten.

Næste contest bliver for mit vedkommende SAC og den glæder jeg mig til.

Vy 73
Steen oz8sw

Contest : Worked All Europe DX-Contest

Callsign : OZ8SW