[OZ-CONTEST] WAE-CW SOAB(H) OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Mon Aug 16 18:41:32 EDT 2021

Hej,
Det er laenge siden jeg i samme contest har været jorden rundt med QSOer i
samtlige kontinenter (undtagen Europa) på 40, 20 og 15 meter baandene.
Specielt 15m overraskede med dx paa tre kontinenter. Min gennemsnitlige
distance pr. QSO var 6850 km til 37 lande udenfor Europa.. Det kunne WAE
levere sidste weekend.  Amatoerradio er en  fremragende hobby...;-)
Jeg havde ligesom Steen oevet QTC modtagelse på LCWO.NET sidste uge, men
aabenbart ikke nok, for det blev til kun 39 QTC. De fleste koerer QTC
afsendelse langt hurtigere end de 29 WPM jeg kunne opnaa paa N1MMs QTC
facilitet... suk, suk...mere traening noedvendig..!!
Henning, havde helt glemt at du var i Bermuda, det var dit "hej" der
vaekkede mig...Tak

Resultatet af i alt ca. 14 timers indsats blev iflr. N1MM:

 Band    Q/QTC  QSOs     Pts  Mlt  Pt/Q
   3,5         QSO     21         21    40   1,0
     7          QSO   119       119   111   1,0
    14         QSO   274       274  130   1,0
    14       RQTC    39         39      0    1,0
    21         QSO    14         14    22    1,0
 Total    All           467       467  303    1,0
Score: 141.501
1 Mult = 1,5 Q's

Vy 73
Stephan oz3sm