[OZ-CONTEST] Fwd: UK/EI DX CW OU2I(OZ2I) SO24 LP

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sun Jan 24 14:21:31 EST 2021

Det gik godt lørdag eftermiddag. Kun OZ3SM lå foran mig på cqcontest
serveren og det var acceptabelt da Stephan jo kører HP  ;o)
Jeg startede på 40m og der var en masse at lave. Også en smule på 20m
lørdag eftermiddag. Og minsandten en QSO på 15m.
Først på aftenen hoppede jeg på 80m, og minsandten - jeg kom foran Stephan.
Desværre gik der ikke lang tid inden han også gik på 80m og så var den
føring sat over styr.
Søren OZ0B kom vist lidt sent i gang for han lå længe i bunden af listen
bag efter OZ4CG Carsten.
Jo, det gik rigtig godt indtil klokken 20. Så var der lidt langt mellem nye
stationer så jeg bestemte mig for at køre hjem for natten og så stå tidligt
op søndag morgen.

Op klokken 05 UTC - i tøjet og forbi bageren efter rundstykker og kaffe, og
videre til Aabenraa klubhuset.
Tænde for radioen og høre der er aktivitet på 40m og 80m.
Havde glemt at få min Router med, så jeg måtte bruge telefonen til
internetforbindelse.
Minsandten om ikke Søren havde haft den frækhed at smutte langt forbi mig
og helt op på en andenplads.
Jeg kæmpede bravt og var heldig at være på 15m på det rigtige tidspunkt
hvor jeg fik en del Mults.
På et tidspunkt kom jeg forbi Søren igen, men så fandt han vist nogle
multipliers og det endte med at han tog andenpladsen igen.

Nå men hvad er det man siger - If you can't beat them, Join them !
Så jeg gik i "OZ Dream Team" sammen med Søren og Carsten  ;o)

Se mere info på https://oz2i.dk/sh5/2021-UKEIDX-OU2I/comments.htm

 Vy 73 de OZ2I  Henning
http://www.OZ2I.dk