[OZ-CONTEST] Fwd: REF CW OU2I(OZ2I) SOSB/40 LP

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Sun Jan 31 19:12:44 EST 2021

Jeg var aktiv søndag eftermiddag i REF testen hvor jeg deltog på 40m – det
eneste bånd hvor jeg kunne fange nogle F-stationer.
En noget anderledes slags test må jeg sige. Her var hastigheden alt mellem
18 og 30 wpm. Og flere Franskmænd sendte også lige MCI og TU og 73 og GL og
begge kaldesignaler o.a.
Men det var en meget stille og rolig test og jeg var med i cirka 4 timer.
Jeg var aktiv fra Aabenraa klubhuset igen igen.

Tak for at hilse på Jørgen OZ8AE - fint resultat du får.
-----------------------------------
 Vy 73 de OZ2I  Henning
-----------------------------------
http://www.OZ2I.dk