[OZ-CONTEST] TRC DX OZ4CG SO CW LP

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Mon Oct 4 14:32:05 EDT 2021

Hej alle

Så er er endelig lidt contestnyt herfra.
Har i længere tid dels manglet lyst og motivation til radioaktivitet, og dels være temmelig QRL med en række ting, der efter længere Corona-pause nu pludselig skal ske næsten på een gang.....

Det var oprindeligt min plan at være med i SAC-CW igen i år, selv om jeg regnede med at det blev på et lidt reduceret niveau, men jeg var slet ikke hjemme på QTH'en, så den måtte jeg (også) skippe!

Men den månedlige 80M-test på CW KUNNE jeg bare ikke svigte, så grejet og N1MM blev varmet op og opdateret, og så kom jeg stille og roligt i gang. Og det gik faktisk udmærket, og pludselig fik jeg lyst til at koble mig på TRC-DX-contesten bagefter. Og skal sandheden frem, var det jo faktisk rigtig hyggeligt igen at få CW-signaler i ørerne!

Det blev ikke det helt store: 125 QSO'er på 5 timer, men som TRC-medlem fik jeg da delt lidt points ud.

Nu vil jeg se om jeg når at komme i form til CQWW i november.

De bedste 73 Carsten / OZ4CG