[OZ-CONTEST] kronprinsesse Mary

Palle Preben-Hansen, OZ1RH palle at oz1rh.com
Fri Feb 4 12:47:37 EST 2022

Hej Tommy,

Det er vel ikke fordi din Win4K3Suite beslaglægger den COM-port i din pc
N1MM skal bruge?

Remoterig burde virke som et langt COM-kabel.

Remote virker fra mig ud over internettet og ind igen via en anden provider
med min K3/0 Mini. Det tolker jeg som at der er hul igennem COM-porten fra
internettet via Remoterig til radioen.

Egentlig burde du ikke have brug for Win4K3Suite da frekvensen kan styres
fra N1MM, enten ved indtastning af frekvensen direkte eller ved klik på
en spot i bandmap.

73, Palle.