[OZ-CONTEST] Marconi Memorial 2022 SOAB HP // OZ2TDF

OZ2I Henning ha at oz2i.dk
Sun Jul 3 16:55:30 EDT 2022

Operatør var OZ2I

Jeg var på besøg hos Palle OZ1RH for at aktivere Tour de France
kaldesignalet og det benyttede jeg så i denne test. Stationen var åben for
besøgende som kunne benytte TDF-kaldesignalet og Børge var lørdag
eftermiddag/aften i gang med FT8 på 40 meter båndet, så jeg havde de andre
at boltre mig på. Det gjorde at jeg mest fik kørt 20m med enkelte
afstikkere til 15 og 10m for at hente nogle få QSOer og multipliere.
Det blev til 12 timers aktivitet, 779 QSOer med 57 forskellige lande som
gav 166 multipliers – tilsammen 129.192 point.
Som Stephan så fint har beskrevet havde vi en god duel via cqcontest
serveren og der var ikke megen tid til pauser. Dog fik vi begge en god nats
søvn, hi. Med på score serveren var OZ2TF, men han brugte vist en anden
skabelon i N1MM for hans pointudregninger var ikke korrekte.
Jeg takker for QSO med OZ3SM, OZ1THC, OZ2TF, OY1CT og OZ2PBS – (håber jeg
fik alle med ;o)
Carsten OY1CT var ualmindelig kraftig på både 20 og 15 meter.

Jeg har lavet en analyse web på adressen
https://oz1hq.dk/sh5/2022-MMC-OZ2TDF/

Resultatet blev
Band            QSOs           Pts                Cty
1,8                22                 22                 11
3,5                94                 94                 26
7                    214               214               41
14                 312               312               49
21                 116               116               31
28                 21                 21                 10
Total             779               779               192
Score:          129.192

Best 73 de OZ2I Henning