[OZ-CONTEST] Silent Key Memorial Contest

OZ2I Henning ha at oz2i.dk
Tue Nov 1 10:44:15 EDT 2022

Hej
Jeg var med et par timer i denne test her i formiddags. 7:30 til 9:30
(godmorgen)

Nu har jeg fået sat en vertikal antenne op på min mors hus og prøver at
blive lidt mere aktiv i diverse tester.
Antennen er en ældre Diamond BB7V - 7,2 meter høj og uden radialer. Den er
monteret cirka 4 meter over jorden og virker meget svingende. Jeg får en
masse bølger retur og har HF i computeren, især når jeg kører 80 og 40
meter.
Nå, men det bliver fikset på et tidspunkt  ;o)

SK Memorial contesten var rimelig godt aktiveret og jeg valgte at mindes
Karsten OZ4FF. Det var helt hyggeligt at sende hans kaldesignal ud i luften
igen.
Tak til Stephan OZ3SM for QSO.

CONTEST  : SKM
01-11-2022
CATEGORY : SINGLE-OP ALL LOW CW  NON-ASSISTED
CALLSIGN : OU2I
RIP: OZ4FF
OPERATORS: OZ2I
CLUB     : DANISH DX GROUP
NAME     : Henning Andresen
ADDRESS  : Slotsgade 17
           6100 Haderslev
           Denmark

 Band       QSOs    Points     Multiplier
  3.5            5         5         5
    7           51        51       50
 TOTAL      56        56       55

*SCORE :       3080*