[OZ-CONTEST] OK/OM DX Contest SOAB(HP) // OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Sun Nov 13 17:27:09 EST 2022

Det er jo længe side jeg har deltaget i en contest i weekenden. Derfor
kunne jeg ikke lade være at starte op i OK/OM contesten. Da denne contest
er målrettet mod amatører i OK & OM-land alene, ville det være en
S/P-contest, og ikke en worldwide contest hvor gode RUNs normalt er mulige.
Ville derfor kun være med i et par timer, men når man følger udviklingen på
Online Serveren går der jo sport i afviklingen, så sammenlagt blev det til
små 6 timer og som Søren har bemærket kom jeg tidlig i seng.
Resultatet ifølge N1MM: Contest: OKOMDX
 Band     QSOs     Pts  CNT  Pt/Q
      1,8          35      35     29     1,0
      3,5         84      84    59     1,0
     7             63      63     49    1,0
    14            57      57    47     1,0
    21            15      15    14     1,0
    28              7       7        7    1,0
 Total           261   261  205     1,0
Score: 53.505
1 Mult = 1,3 Q's

Vy 73  OZ3SM