[OZ-CONTEST] Fwd: European HF-Championship 2023 SOAH CW // OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Tue Aug 8 04:59:43 EDT 2023

Hej Contestere

Jeg prøver igen !!

God dag til alle
Vy 73 Stephan

---------- Forwarded message ---------
From: Stephan Muller <oz3sm at hotmail.com>
Date: Sun, 6 Aug 2023 at 20.40
Subject: European HF-Championship 2023 SOAH CW // OZ3SM
To: OZ-Contest <oz-contest at contesting.com>

Tredie gang jeg er med i denne Europæiske Contest, som jo kun er for
europæeriske amatører. I modsætning til Søren, OZ1ISY, er der ingen
ændringer i antenner eller station. Stadig 80 m vertikal Loop og Hexbeam 10
m.

HF udbredelsesforholdene var forstyrret af seneste soludbrud, der ramte
jorden over weekenden. Meget varierende signalstyrker med tordenknitren.

Jeg plejer at deltage mellem 6 og 10 timer i weekendens 24 timers
contester. Men da  denne contest er en 12 timers contest, besluttede jeg at
deltage hele 12 timer kun afbrudt af aften skafning.

Var naturligvis på Conest Serveren sammen med flere OZ stationer.
Søren har så malerisk berettet hvorledes det udviklede sig der, Vil kun
igen nævne, at det gør contestforløbet meget motiverende og spændende.

Tak for QSOer med OZ1AAR,, OZ0B, OZ2TF og OV3X.

Ikke mere sludder herfra, så lige til resultatet iflg. N1MM+:

Contest: EUHFC
 Band     QSOs     Pts  Yea  Pt/Q
   1,8            87      87   43   1,0
   3,5         229     229   63   1,0