[OZ-CONTEST] EUCW-160m OZ0B

skris skris at mail.dk
Mon Jan 9 16:04:31 EST 2023

EUCW-160m 2023
Deltog endnu engang i denne lille fine contest, arrangeret af UFT (Unionen af Franske Telegrafister)
Afholdes lørdag 20-23 + søndag (morgen!!) 04-07 UTC. Meget passende, da man alligevel ikke har andet at lave på de tidspunkter, end at køre radio, hi hi.
Der var en del sideløbende contester, så man skulle spidse ørene for at fange de rette deltagere på et meget aktivt 160m bånd. Aktiviteten i min test var desværre ikke så stor som forgående år.
Jeg vil mene at jeg kørte langt de fleste deltagere i denne test, men nåede kun ca halvdelen af sidste års resultat. Har en mistanke om at der var mange der havde valgt at deltage i PMC testen i stedet for.
Nå, men tiden gik godt, som man siger og jeg hyggede mig med kaffen og min radio.
38 QSOer gav 1500 point.

Næste weekend gælder det NRAU-Baltic. CU.

73
Søren OZ0B / OZ1ISY