[OZ-CONTEST] Baltic 80m contest - OU2V

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Sun May 21 07:49:26 EDT 2023

Baltic 80m contest er en lille kort contest, som er både ssb og cw i en
periode på 5 timer.. så hvorfor ikke lige prøve den.

Jeg deltog qrp med 5w CW, og min inv.L på 80m virker flot til dette
formål.

Contesten starter kl.21.00 utc, hvilket er kl.23 dst, og jeg deltog kun
i godt 1,5 timer, da jeg kl.00.30 dst ikke fik flere i loggen,

og ville hellere trække hvilestrøm.

Her mit resultat.:

     Band     QSOs     Pts  Cty  Pt/Q
          3,5      34     205   19   6,0
        Total      34     205   19   6,0

             Score : 205

Hjemmesiden som omhandler reglerne, blev allerede et par timer før
testen, jammet og hacket, og det var den også dagen efter.
Måske fordi at man har valgt at vælge Rusland og Belarus fra i denne
test.

God contest vy73 de Lars oz1fjb - ou2v