[OZ-CONTEST] WPX CW - OZ2U

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Mon May 29 05:50:29 EDT 2023

Her er mit resultat, som jeg fik i weekenden trods lidt havearbejde og eksamenslæsning. Det blev blot til to nye båndlande (et på 10 og et på 15), men lidt har også ret. Jeg kunne godt have ønsket lidt bedre forhold på 10meter. Der var dog en periode lørdag eftermiddag, hvor der var en åbning.

Fortsat god pinse herfra.

Contest : CQ World Wide WPX
Contest Callsign : OZ2U
Mode : CW
Category : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : Locator : JO55WQ
Operating time : 15h07
BAND 	QSO 	DUP 	PFX 	POINTS 	AVG -----------------------------------
160 	9 	 0	7 	21 	2.33
80 	38 	0 	28 	80 	2.11
40 	117 	0 	96 	249 	2.13
20 	182	0	136	340 	1.87
15 	181 	1 	139 	427 	2.36

TOTAL SCORE : 511 488

Venlig hilsen / Best regards
           Stephan Aller

Besøg min hjemmeside med jernbanebilleder fra ind- og udland.
Please have a look at my webpage with railroadpics.

www.diesellokomotiv.dk