[OZ-CONTEST] WPX SSB

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Apr 1 14:57:32 EDT 2024

Ohøj Alle sammen

Nå, legede lidt med i WPX SSB (Lang Lebe der Brühlfunk)
Lidt uplanlagt agtigt, så ret impulsivt.

Tak for selskabet til Hardy OZ6DM der kikkede forbi ude i Tårnby.
Han var der også da jeg rodede med lidt artikel arbejde omkring End Feed Longwire ..

Det ser I jo nok i OZ og RDE Posten senere..
Mit gamle trofaste headset opgave ærghert'.
Dårlige rapporter på modulationen - men nu er det også lidt over 12 år gammel.
Det har vist også set sin del af forskellige verdenshjørner....
(så det var med hånd-krofon det meste af tiden)

Lørdag var alletiders fedt - men søndag var der en slags "Sol-dæmper" på det hele.
De høje bånd var ret lunkne om søndagen.
Men det gav da i det mindste 2 til 3 nye stater på 10 meter og fuld house på 15 meter.
Samtidigt kom jeg op på 170 DXCC'er kørt i 2024.

Håber alle havde samme sjovt som jeg havde. Jeg gik ikke efter nogen "rekord" ud over min egen indre.

VY 73

Kenneth OZ1IKY

BAND QSO DUP PFX POINTS AVG
160 0 0 0 0 0.00