[OZ-CONTEST] JIDX CW OZ0B SOAB HP

skris at mail.dk skris at mail.dk
Sun Apr 14 09:35:16 EDT 2024

JIDX 2024
Jeg havde ikke planer om deltagelse i denne test, men kunne alligevel ikke holde mig ud af radiorummet ved contest-start.
Der var gode forhold til Japan på 10m, så jeg blev simpelthen nødt til at bruge et par timer ved radioen. Beamen i 39 grader og så ellers i gang. Jeg kørte en god kombination af RUN og S/P, hvor jeg brugte VFO-B til at fiske multipliers, mens jeg kørte RUN på VFO-A. Altså en VFO i hver øre. Aktivitets niveauet var tilpas lavt, så jeg fik hverken stress eller sved på panden.
15m gav også godt, så det blev til en god formiddag ved radioen inden de huslige pligter kaldte.

Band     QSOs     Pts  Pfx  Pt/Q
          21      51      51   27   1,0
          28      55     110   32   2,0
       Total     106     161   59   1,5