[TOEC] Contest Call

SM3CER - 7S3A SM3CER - 7S3A" <jan-eric.rehn@telia.com
Fri, 8 Dec 2000 12:13:49 +0100 (CET)

Hej alla contesters i SM!

Jag har fått uppdaterade uppgifter om alla specialcall i SM från SSA daterade
6 december 2000.

"Special Call"-sidorna uppdaterades samma kväll/natt.

Länken dit finns på förstasidan. URL: http://www.sk3bg.se/contest/
Gör gärna ett besök och titta om Dina uppgifter stämmer.

Hittar du något fel - skicka ett mail till hq@svessa.se och gärna också till mig på
sm3cer@contesting.com och tala om vad som inte stämmer, så rättar vi till det.

Fortfarande har många har inte förlängt sitt tillstånd för sitt 2x1 Contest Call och
jag förmodar många enbart har "glömt" att betala in 100:- till SSA.

Man kan också betala in för flera år framåt - så betalar du t ex 500:- så har du
förlängt ditt tillstånd med 5 år!

SSA skickar inte ut några inbetalningskort, utan Du får själv se till att skriva
ett sådant och gå på posten och betala - eller betala via din Internetbank.
( SSAs postgiro 52277-1 ).

För att Du ska få en påminnelse har jag återigen gått igenom hela listan och så
här såg det ut: (Uppgifter från SSA t o m 6/12 2000. Har Du betalat efter det,
så bortse från min uppräkning).

Ej längre giltiga call (tillståndet upphörde 31 oktober 2000):
7S3X, 7S4S, 7S6A
8S3G, 8S5A, 8S5Y, 8S6X, 8S7A
SK3W
SM2T, SM3E, SM5R, SM6J
(13 call)

Ej längre giltiga call (tillståndet upphörde 30 november 2000):
7S1T, 7S2F, 7S5W
8SØA, 8S3A, 8S6C, 8S7X
SMØR
(8 call)

Tillståndet upphör 31 december 2000:
7S3R, 7S4F
8S4A, 8S6W
SKØX, SK4I, SK7A, SK7X
SM4M, SM4X, SM5C, SM6U
(12 call)

Om du av någon anledning inte vill förlänga ditt tillstånd, så är Eric, SM0JSM
och jag mycket tacksamma om du hör av dig och talar om det. Vi vill gärna
då också får reda på om callet någonsin varit i bruk. Har det aldrig varit i bruk
kan det nämligen delas ut till någon annan, som kanske vill ha just det callet.
(Annars kommer inte callet att delas ut till någon annan förrän efter ett antal
år - kanske 2-3 år).

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Mostly QRV in MS or MM from: SK3BG - SK3HQ - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/
Submissions:              toec@contesting.com