SV: [TOEC] TOEC Rookie of The Year?

Lars Aronsson sm3cvm@swipnet.se
Fri, 06 Oct 2000 20:52:09 +0100

Bra fråga Teemu!
Min tanke är att det är SOAB som skall gälla. Nästa fråga blir HP eller LP
och då föredrar jag LP helt enkelt därför att Rookies knappast i någon
större utsträckning hunnit skaffa slutsteg. De som har slutsteg får då
strunta i HP om man satsar på Rookie of The Year!

I MT görs ingen skillnad mellan HP eller LP och i Toec Grid Contest blir
det LP. Men som du ser finns det en del frågor att tänka till om!

73, Lars
SM3CVM

At 20:24 2000-10-06 +0200, you wrote:
>En idé!
>
>Lars,, hur kommer poängen att räknas. Om vi tar SAC som ett exempel. Det
är betydligt svårare att vinna SOAB än SOSB? Vi måste hitta på något smart
system!