[TOEC] WRTC 2002

LEIF SM0AJU aju@swipnet.se
Fri, 03 Aug 2001 03:51:28 +0200

Jag kommer att lägga min röst på Dan SM5IMO.
Det är bara och läsa hans målformulering inför WRTC och blicka tillbaka på
hans contestaktiviteter sedan 80-talet, både med eget call och som en
ledargestalt för SK3W. Dessutom ska han själv välja vem han ska med sig,
han har kört tillsammans med dom flesta aktuella namnen som har förekommit
bland förslagen här på reflektorn.

Bara en åsikt bland alla andra     Leif SM0AJU