[TOEC] Re: Förslag till SAC prisprogram

Jan.E.Holm@telia.se Jan.E.Holm@telia.se
Fri, 10 Aug 2001 10:29:10 +0200

     Jo förvisso. Det är bara att inspirationen lätt försvinner om
      det blir svag reaktion, åtmindstone funkar jag på det viset.
      Det skall nog gå att sno ihop nått i alla fall.

      / EKM

----

-----Ursprungligt meddelande-----
Från:	Gunnar.Widell@era.ericsson.se
[SMTP:Gunnar.Widell@era.ericsson.se]
Skickat:	 den 10 augusti 2001 09:19
Till:	toec@contesting.com
Ämne:	[TOEC] RE: [TOEC] Re: Förslag till SAC prisprogram

Det utesluter ju inte att vi (tre) som är intresserade fixar detta.
Jag väntar just nu på svar från BNZ, JSM om dom har någon info på vad
plaketter kan kosta, och var dessa köpts in för SAC senaste åren.

73 de Gunnar, SGP

-----Original Message-----
From: Jan.E.Holm@telia.se [mailto:Jan.E.Holm@telia.se]
Sent: den 10 augusti 2001 08:38
To: toec@contesting.com
Subject: [TOEC] Re: Förslag till SAC prisprogram

  Oj oj oj villken reaktion det blev på detta. Summa en (1) har
  reagerat, det var HWG, jag räknar inte SGP.
  Gud så oportunistisk och enfaldig jag måste ha varit då jag
  trodde att det fanns ett intresse, hade räknat med att en
  20 - 30 säkert skulle reagera.
  Bara inse fakta och dra konsekvens utav denna uteblivna
  reaktion, det finns inget intresse.

  de Janne SM2EKM