[TOEC] WRTC - omröstningen

Jan Eliasson, SM7NDX sm7ndx@svessa.se
Tue, 28 Aug 2001 22:40:26 +0200

Hej!

Nu är det dags att rösta för det team som TOEC-reflektorn tycker skall åka
till Finland nästa år.

Jag har skickat ut tre mail med beskrivning av de som kandiderar att vara
lagkaptener. Teammedlemmens call står inom parantes.

Omröstningen (som är sluten) går till så här:

Ni röstar genom att skicka ett mail till mig (sm7ndx@svessa.se). Rubriken
skall vara callet på lagkaptenen. Jag bekräftar så fort som möjligt genom
ett mail tillbaka.

Röstningen pågår fram till och med den 5 september. Röster som kommer senare
räknas som ogiltiga.
Även röster på sig själv kommer jag räkna som ogiltiga.

Jag kommer att efter avslutad röstning sammanställa resultatet och
presentera det här på reflektorn.

Rösta på!

73 de SM7NDX, Jan

--