[TOEC] Re: Förkortade siffror i contest

Jan.E.Holm@telia.se Jan.E.Holm@telia.se
Wed, 4 Jul 2001 08:00:45 +0200

Tvivlar på att det är någon vinst i långa loppet. Förkorta 9 och 0
är ju ganska vedertaget vid det här laget och även möjligtvis 1
(till A) men sen vet jag då inte. Personligen funkar det bra med
9 0 och 1men sen tycker jag det börjar bli nog, dessa tre brukar
i alla fall jag förkorta.

/ Janne SM2EKM
-------