SV: [TOEC] SM team i WRTC 2002?

SSA HQ Stockholm hq@svessa.se
Wed, 4 Jul 2001 10:54:29 +0200

SSA har inte tagit upp detta med WRTC ännu, eftersom det inte funnits något
tillfälle till det. Sigge KUX kommer nog att nämna det på nästa
styrelsemöte. Däremot tror jag inte att SSA kommer att lägga sig i hur laget
tas ut (talar nu endast som SM0JSM) eftersom ni topptestkörare vet bäst
själva. Tycker som JLA m.fl. att förslag lämnas till någon som tar på sig
att koordinera detta. Sedan röstar alla som känner för det. Frågan är
snarare om det ska tas upp i QTC så att de som inte är med på
TOEC-reflektorn eller inte har epost får en chans att rösta. CVM hinner att
till QTC nr 8 få med ett upprop om lämpliga kandidater, för att sedan i QTC
nr 9 ta med slutliga kandidatlistan för omröstning. Det räcker att alla
röster är inne senast 15 september, eftersom anmälningstiden går ut 15
oktober. Jag kan åta mig att räkna rösterna den 17 september och publicera
resultatet i QTC nr 10.

En annan fråga är: Ska de två som får högsta antal röster bilda SM-laget;
eller ska nomineringarna och senare röstandet ske på redan bildade par? I
det senare fallet bör de som vill åka anmäla sig som par, eller?

Sigge SM5KUX kanske också har synpunkter; problemet just nu är att det är
många har semester.

+28,4 i skuggan bakom kansliet kl 11 - årets varmaste dag tyx vara på väg...

73 de Eric SM0JSM