[TOEC] Re: IARU aktivitet

Jan.E.Holm@telia.se Jan.E.Holm@telia.se
Tue, 10 Jul 2001 10:40:31 +0200

Ett tag funderade jag på att köra men tror nog att man låter bli.
Efterssom det bara finns "all band" klass är det ganska meningslöst
att köra så här långt norrut mitt i sommaren, man är ganska
växlad på 80 o 40.
Håller istället på att försöka fundera ut hur jag kan förbättra mig
på 40 utan att sätta upp någon mer mast, att altså bara använda
de 2 masterna som jag har till förfogande just nu. Hade tänkt
sätta upp en mast till i sommar men ännu har inte kraften infunnit
sig så jag tvivlar på att det blir, "the force ain´t with me any more"
Tror nog att jag ligger i hängmattan eller tar mig ut till badstranden
istället, kollar in brudarna och drömmer om svunna tider (gubbsjuk).

73, Janne SM2EKM